Skip to content

Dikkat Dikkat: Bebekle Seyahat Ederken Mutlaka Yanınıza Almanız Gereken 5 Ürün

Bebekle seyahat etmenin hiç kolay olmadığında hem fikiriz sanırım 🙂 Ama bu zorlu süreci kolaylaştıracak, bizim her bebekle seyahat edenlere önerdiğimiz ve yanımızda taşıdığımız “olmazsa olmaz”lara bir göz atalım:

Bebekle Seyahat
1.Bebek Arabası Organizer

Bebek arabasına takılan organizer bizim işimizi aşırı kolaylaştırdı. Her türlü ihtiyacımızı organizer içine yerleştirdik. Özellikle bizim gibi çok yürümeyi sevenler için bebek çantası taşımak çok yorucu oluyor. Ben o sebeple Demir’in ihtiyacı olan herşeyi (bez, ıslak mendil, suluk vs) organizer’ın içine tepiştirdim 🙂 Biz organizer’ı Amerika’dan Amazon‘dan almıştık. Genelde  Joker, Ebebek gibi mağazalarda da bulabilirsiniz. Hatta alırken termos kısmı olanları da alırsanız yiyecekleri soğuk tutmada yardımcı olur.

2.Kanguru

Sen bizim başımıza gelen en güzel şey! Özellikle Demir’in 1 yaş öncesinde o kadar çok kullandık ki. 1 yaş sonrası kilolar arttığı için eskisi gibi kolay taşınmıyor kerata 🙂 Ama onun dışında yürürken biz çok rahat ettik. Biz Tuniko‘nun Ergonomik Boba 4G kangurusunu aldık ve çok memnun kaldık. Bu arada özellikle dışa dönük olanları tercih edin ki bebeğiniz de siz yürürken etrafı izlesin. Etrafı izlesin ve hatta yorulsun ve ufak bir kestirsin siz de dinlenmiş olun 🙂

3.Termos

Sadece uzun seyahatlarda değil yakın mesafelerde de bizi kurtardı. Yiyecekleri ister soğuk ister sıcak ortalama 7 saat kadar ısısında tutuyor. Biz otelde bazen çorba yapıp termosa koyup 2-3 saat sonra Demir’e verdik. Özellikle gurbet ellerde “şu çorbayı bir ısıtın da getirin”i anlatmak zor, çok zor. Skip Hop’u şiddetler tavsiye ediyorum. Ayrıca desenleri de inanılmaz tatlı. Joker, Ebebek gibi mağazalarda da bulabilirsiniz

4.Müslin

Demir için hamileyken alışveriş yaparken keşke birileri bana 0-3 ay arası 10 tane saçma sapan tshirt almak yerine müslin denen dünyanın 8. Harikalarını almam gerektiğinden bahsetseydi. Ilık havalarda uyurken örtü, güneşli havalarda puseti kapatıp gölgelik, rüzgarlı havalarda da rüzgarı kesen müslin arkadaşlarımızdan özellikle tatile giderken bol bol alıyoruz. Hatta üçer, dörder tane almak on numara bir yaklaşım olur. Ben Deux Lapins’lerden inanılmaz memnunum. Dokusu, boyutu ve o ikonik desenlerini çok ama çok seviyorum.

5.Alt Açma Minderi

Bu da bir diğer önemli mesele. Özellikle bizim gibi otel tatillerini sevmeyip, günde 8-10 km yürümeli ve bol keşifli tatilleri seviyorsanız zırt-pırt alt değiştirmek için yer aramanız gerekiyor. Ve maalesef her mekan bizim beklediğimiz kadar bebek dostu olmuyor. Buz gibi, sert yerlere popomuzu koymaya bile çekinirken, ufacık minnoşlarımızın altını oralarda değiştirmeye kimin içi elverir? O zaman napıyoruz, mutlaka yanımıza yumuş yumuş alt açma minderlerinden alıyoruz. Genelde  Joker, Ebebek gibi mağazalarda da bulabilirsiniz.

Bebekle Seyahat konusu, Bebekler ve Çocuklar için Pasaport ve Vize Süreci ve gezi rotası önerilerimize buradan ulaşabilirsiniz.

minikyolculuk View All

Aslen Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik mezunu ama bir şekilde kendini kurumsal hayatta bulmuş beyaz yaka bir anne, makine mühendisi ama ilaç sektöründe çalışan bir baba ile minik Demir'lerinin keyifli yolculukları.

One thought on “Dikkat Dikkat: Bebekle Seyahat Ederken Mutlaka Yanınıza Almanız Gereken 5 Ürün Leave a comment

1. Kanguru bizim de işimize çok yaradı, hatta bebek arabasından daha mantıklı oluyor engebeli yollarda.